Aluminum???? jestem młody i potrzebuję drobnej pomocy???
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Aluminum???? jestem młody i potrzebuję drobnej pomocy???
Sory jak narazie jestem kompletnym nowicjuszem w tych sprawach. Wiem że moje pytania jak dla niektórych mogą się wydać kompletnie oczywiste aczkolwiek był bym wdzieczny jesli by mi ktoś udzielił odpowiedzi na 2 pytanka
*jakie stopy aluminium są najtwardsze i wytrzymałe na zmęczenia mechaniczne materiału?? (jeśli bym miał wybierać pomiędzy A1 PA6 PA13 PA2 PA11 PA4 a może jeszcze mieszankami AlMgSi0,5/0,7 AlCuMgPb) ????
** i jeszcze jedno pytanko może troszkę odbiegające od tematyki F. czym najlepiej spawać aluminium (w grę wchodzi twardość wykonywanych połączeń no i nie kosmiczna cena sprzętu do tego procederu wymaganego)
*jakie stopy aluminium są najtwardsze i wytrzymałe na zmęczenia mechaniczne materiału?? (jeśli bym miał wybierać pomiędzy A1 PA6 PA13 PA2 PA11 PA4 a może jeszcze mieszankami AlMgSi0,5/0,7 AlCuMgPb) ????
** i jeszcze jedno pytanko może troszkę odbiegające od tematyki F. czym najlepiej spawać aluminium (w grę wchodzi twardość wykonywanych połączeń no i nie kosmiczna cena sprzętu do tego procederu wymaganego)
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Kontakt:
aluminium napewno mozna lutowac , a to jest taka aukcja odnosnie tego: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=239305906 , co do spawanie tez sa zaklady , spawanie raczej odbywa sie gazowo , elektrycznie raczej nie. Ale tego to nie wiem:)
Nauczycielem wszystkiego jest praktyka.
www.galerianastrojow.pl
www.galerianastrojow.pl
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
do spawania aluminium sa elektrody otulone, oraz spoiwa lutownicze - obie metody są mierne szczególnie lutowanie, pozostają w takiej sytuacji 2 sposoby spawanie Mig-Mag oraz Tig AC - ta ostatnie daje gwarancje powodzenia.
nie kupuj super, hiper spoiwa lutowniczego bo to wyrzucone pieniądze.